REGULAMIN
Regulamin Sklepu Internetowego
§ 1
Postanowienia wstępne
-
Sklep Internetowy MIEL, dostępny pod adresem internetowym www.coffeebymiel.pl prowadzony jest przez MIELS sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS 0000757618, numer NIP: 7831792272.
-
Regulamin obowiązuje korzystających ze Sklepu Internetowego i określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
Słownik pojęć
-
Sprzedawca - MIELS sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS 0000757618, numer NIP: 7831792272.
-
Klient Sklepu Internetowego – osoba fizyczna, przedsiębiorca, osoba prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego
-
Konsument – Klient w rozumieniu niniejszego Regulaminu, jednak z zastrzeżeniem, iż jest to osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej z jej działalnością zawodową.
-
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta na odległość przy użyciu środków porozumiewania się na odległość bez fizycznej obecności stron
-
Sklep Internetowy - Sklep Internetowy, dostępny pod adresem internetowym www.coffeebymiel.pl prowadzony przez Sprzedawcę.
-
Cena – wartość wyrażona w złotych polskich wraz z aktualnie obowiązującą stawką VAT (brutto).
-
Regulamin – niniejszy regulamin.
-
Produkt – rzecz dostępna w Sklepie Internetowym.
-
Zamówienie – oświadczenie woli zawarcia Umowy Sprzedaży przez Klienta, na zasadach określonych w Sklepie Internetowym.
-
Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana między Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
§ 3
Kontakt ze Sklepem Internetowym
-
Adres Sprzedawcy: MIELS sp. z o.o., Św. Marcin 14,61-803 Poznań.
-
Adres e-mail Sprzedawcy: miel@coffeebymiel.pl
-
Numer telefonu Sprzedawcy: 698 953 162
-
Kontakt ze sprzedawcą możliwy jest za pomocą listowną, e-mail lub telefonicznie.
-
Podmiotem świadczącym obsługę płatności jest PayU.
§ 4
Informacje ogólne
-
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu Internetowego z przyczyn niezawinionych przez Sprzedawcę
-
Przeglądanie Produktów Sklepu Internetowego nie wymaga podania danych osobowych. Złożenie Zamówienia na Produkt znajdujący się w Sklepie Internetowym możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających złożenie Zamówienia i Zawarcia Umowy Sprzedaży.
-
Ceny podane w Sklepie Internetowym są podane w złotych polskich i zawierają aktualnie obowiązującą stawkę VAT – cena brutto.
-
Klient, jeśli nie postanowiono inaczej pokrywa koszty dostawy Produktu.
§ 5
Dostawa i płatność
-
Klient może bezpłatnie dokonać odbioru osobistego pod Adresem Sprzedawcy lub zamówić dostawę za pomocą poczty kurierskiej.
-
Klient może skorzystać z płatności elektronicznych lub płatności kartą płatniczą:
-
Visa
-
Visa Electron
-
MasterCard
-
MasterCard Electronic
-
Maestro
-
-
Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu Internetowego.
§ 6
Wykonanie Umowy Sprzedaży
-
Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje po złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym.
-
Po złożeniu Zamówienia przez Klienta Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia, o jego przyjęciu do realizacji, potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży oraz warunki na jakich została zawarta. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
-
Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie, z zastrzeżeniem ustępu 4 poniżej.
-
Wysłanie Produktu przez Sprzedawcę nastąpi po uprzednim dokonaniu płatności (uzyskanie pozytywnej autoryzacji) zgodnie z § 5 Regulaminu Sklepu Internetowego
-
W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
-
Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Unii Europejskiej.
-
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia.
-
Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
§ 7
Prawo odstąpienia od umowy
-
Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
-
Produkt będący przedmiotem Umowy Sprzedaży, od której odstępuje Konsument nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać oryginalne, niezniszczone opakowanie oraz wszystkie elementy stanowiące zestaw.
-
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
a/w której przedmiotem świadczenia jest rzecz wytworzona według specyfikacji Konsumenta,
b/w której przedmiotem świadczenia jest Produkt spożywczy,
c/w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia. -
Termin określony w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi.
-
Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
-
Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy
-
W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
-
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
-
Skutki odstąpienia od Umowy:
a/ W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
b/ W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
c/ Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
d/ Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem.
e/Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
f/ Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeżeli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
g/ Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
h/ W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
§ 8
Reklamacja i gwarancja
-
Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
-
Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
-
W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
-
Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adres Sprzedawcy.
-
Klient zobowiązany jest podać opis wady, okoliczności wraz z datą wystąpienia wady, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
-
Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany prze Sprzedawcę.
-
W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą dołączone do Produktu.
§ 9
Dane osobowe
Zbieranie i przetwarzanie danych osobowych reguluje Polityka Prywatności Sprzedawcy oraz Polityka Plików cookies.
§ 10
Postanowienia końcowe
-
Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu, Klienta obowiązuje regulamin obowiązujący w dniu zawarcia Umowy Sprzedaży.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.